Elke dag warm... - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Joël Broks - WaarBenJij.nu Elke dag warm... - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Joël Broks - WaarBenJij.nu

Elke dag warm...

Door: joelbroks

Blijf op de hoogte en volg Joël

16 September 2010 | Spanje, Madrid

We zijn al weer thuis...
De afgelopen week heb ik samen met Roger en Remi een reis gemaakt door Zuid-Spanje, door Andalusië...

We zijn dinsdag 7 september vanaf Rotterdam airport om 8.00 vertrokken , we hadden een uur vertraging, dit kwam door de verkeersleiders die in Frankrijk staakte.Om 10.50 landdden we in Malaga, het was er al meteen lekker weer , zo'n 32 graden, lekker hè!

Dag 1 Antequera
Dag 2 Sevilla
Dag 3 Sevilla
Dag 4 Cordoba
Dag 5 Granada
Dag 6 Granada
Dag 7 Granada

Dagelijks 30 graden of meer.. klinkt vervelend hè!

In diverse plaatsen geweest zoals Ronda, Marbella, Malaga, Torremolinos en Gibraltar...

In Gibraltar is het gewoon Brits, ze zetten daar gewoon een 'pond' teken voor de prijs en tellen het daarna weer terug naar euro, het is er wel taxfree wordt gezegt...
Veel apen gezien bovenop de rots, grappig is dat je over de landingsbaan weer moet om Gibraltar in en uit te kunnen komen.

De diverse 'MUST SEE's'hebben we gezien; Gibraltar, het centrum van Sevilla, Mezquita in Cordoba, Sierra Nevada gebergte en het Alhambra in Granada

Opvallend is hoe schoon de steden zijn , Sevilla springt daar echt uit , er ligt daar werkelijk niets op straat !

Lekker bakkie gedaan bij de Starbucks in Sevilla
Diverse malen Burger King bezocht, zitten er veel , ook Mc Donalds , KFC geen gezien...
Alles smaakt precies hetzelfde als in Nederland!

Mojito's gehad in diverse prijzen
van 9 stuks voor € 10.80 tot € 7.50 per stuk...

In Cordoba zit het wereldberoemde MAGNETRON restaurant , geen pannen in de keuken alleen maar 7 magnetrons...
Smaakte nergens na ...

In Granada een Segwaytour gedaan, wel apart , valt in het begin niet mee maar al doende leert men..

We hebben veel gereden, 2100 km
we hadden een Seat Leon
Prijs van diesel is er hetzelfde dan in Nederland, Benzineprijs is hetzelfde als de Dieselprijs

Op 14 september om 10.10 ingestapt in Malaga bij stralend weer en 30 graden en om 13.25 uur weer geland in Rotterdam met 16 graden en regen!!