Bella Italia! - Reisverslag uit Torricella, Italië van Joël Broks - WaarBenJij.nu Bella Italia! - Reisverslag uit Torricella, Italië van Joël Broks - WaarBenJij.nu

Bella Italia!

Door: joelbroks

Blijf op de hoogte en volg Joël

13 September 2011 | Italië, Torricella

Even een kort berichtje uit Italië...

In Rome hadden we geen internet dus vandaar dat we geen verslag hebben kunnen doen van onze eerste dagen.
Vier dagen Rome, waarvan we er 1 naar de motocross in Fermo zijn geweest, 250 km van Rome en aan de Adriatische zee.
Allereerst de cross, dat was super, Herlings gewonnen ! zal wel aan mijn t-shirt hebben gelegen denk ik...EN natuurlijk omdat we alle drie GRATIS entree hadden, kijkt toch net iets makkelijker...Het was wel kei warm , pffff... echt niet normaal !!

Verder de dagen in Rome alle hotspots gezien, echt weer de toerist uitgehangen!!
Colosseum, Vaticaan, Trevifontein, Spaanse trappen en de diverse Piazza's en mooie smalle straatjes..
Alles was meer dan de moeite waard, echt ROME!
Ook een taxiritje in Rome zul je niet snel vergeten, ze maken van elke weg een eigen circuit , inclusief curbstones en spectaculaire inhaalacties..

Vanmorgen onze auto opgehaald, een (N)Opel astra, super mooie wagen, deint wel een beetje.. dussss

Nu zijn we aangekomen bij ons tweede hotel in Torricella, aan het Trasimeense meer , mooi hotel!
Vandaag in Orvieto en vanavond in Perugia geweest, in Perugia lekker gegeten en in ieder geval weer voor een schappelijke prijs, we zijn weer UIT Rome...

Morgen gaan we van hier via Siena en Pisa naar Florence of zoals ze dat hier noemen, Firenze!

Ik zet er nu alvast wat foto's op maar er volgen er nog meer....

Ciao!

• 15 September 2011 - 10:42

Broekie:

Ha jongens,
    Mooi dat jullie het weer naar jullie zin hebben.
    Ge zult het wel verdient hebben.
    Betreft die nOpel valt dat ook nie onder categorie Focus?

Groeten