Witrivier - Reisverslag uit Pretoria, Zuid-Afrika van Joël Broks - WaarBenJij.nu Witrivier - Reisverslag uit Pretoria, Zuid-Afrika van Joël Broks - WaarBenJij.nu

Witrivier

Door: joelbroks

Blijf op de hoogte en volg Joël

19 Januari 2008 | Zuid-Afrika, Pretoria

We hebben vanmorgen de auto opgehaald , ja een echte Ford Focus!!! voel me al helemaal thuis , maar dat stuur stond helemaal mis! Valt niet mee om links te rijden in het begin, op de grote weg gaat het wel, maar in de stad is het lastig.. gelukkig kunnen we nog veel oefenen.
Vanmorgen in Pretoria geweest en van daaruit naar Witrivier gereden, onderweg veel regen gehad dat is wat minder maar ja.Temperatuur is wel goed ongeveer 23 graden..Ons verblijf in Witrivier is wel goed maar houdt niet over , ze waren blij dat wij kwamen, hadden ze toch nog 2 gasten! Nu zijn we in Nelspruit in een internetcafé en dadelijk gaan we effe wat lekkers eten.. ( KFC )
Morgenvroeg gaan we vroeg vertrekken , om ongeveer 5.30 uur ( vroeg voor zondag en vakantie.. ) en dan gaan we naar het Krugerpark , dus dan hopen we de BIG 5 te zien .
Tot snel.....

• 19 Januari 2008 - 17:39

Rien En Dinie.:

moet je daar links rijden?
    jammer van het weer maar jullie vermaken je toch wel veel plezier in het krugerpark. tot ziens (horens).
    groetjes.

• 19 Januari 2008 - 20:20

Stefan En Saskia:

Heeeeeeej joel en remi!
    Gappig joh dat je zo jullie verslagen kunt lezen!
    De ford focus is toch niet zilvergrijs he?
    Hopelijk zullen jullie morgen veel olifanten, neushoorns, leeuwen, luipaarden en buffels zien...
    Nog een hele fijne vakantie!
    Groetjes steef en sas
    sita en luca xx