Flying High.... - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Joël Broks - WaarBenJij.nu Flying High.... - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Joël Broks - WaarBenJij.nu

Flying High....

Door: joelbroks

Blijf op de hoogte en volg Joël

01 Februari 2008 | Zuid-Afrika, Kaapstad

Gisteravond vroeg naar bed gegaan voelde me niet zo lekker, gelukkig was dat vanmorgen weer allemaal over...
Ontbeten en toen zijn we onderweg gegaan naar het Waterfront, een soort van boulevard aan de haven met allemaal winkels en restaurantjes, ziet er heel mooi uit...
Ook is daar de heliport waar we geboekt hadden, maar we deden net of we nog niets geboekt hadden... Aanbod genoeg , ons was vertelt dat we vooraf moesten boeken, anders zouden we niet mee kunnen...
We konden nu met 3 Seater mee voor de zelfde prijs al normaal bij een 5 seater, dus beter zicht voor het zelfde geld...
Dat hebben we dus gedaan, ook dit was super mooi, wel veel wind maar echt heel goed zicht over de tafelberg en Kaapstad , waar het voetbalstadion gebouwt wordt voor 2010... ECHT SUPER!!
Na 20 minuten was dit avontuur ook al weer over..
Wilde we eigenlijk naar Robben Island gaan , kan pas zondag om 11 uur , tot dan alles volgeboekt!!
Dus geen Robben Island voor ons... dan BAKKIE!!
Vanmiddag zijn we naar de Botanical Gardens van Kristenbosch geweest...
Ik ging er naar toe om Protea's en al dat andere 'Safari' spul te zien , wat normaal allemaal langs de weg staat maar uitgebloeid is ...
Dat viel in het begin allemaal erg tegen maar hoe verder ik in tuin kwam , hoe meer ik 'vond'...
Het leek wel of ik op safari was , maar dan met bloemen...Gelukkig ,heb ik toch protea's gezien in Zuid- Afrika!!
Daarna zijn we naar een internetcafé gegaan en gelukkig nu lukt het wel...
Eerst de pagina van gisteren nog bijgewerkt en nu ben ik klaar met die van vandaag....
Tot Morgen!!

• 01 Februari 2008 - 18:09

Piet En Sjaan.:

hey jongens.
    Weer van die mooie foto's met veel zon zee en strand maar vooral bloemen hele mooie. Gelukkig heb je ook heel mooi weer maar dat moest want je krijgt wat je verdiend dus dat zit wel goed want verdiend had je het wel met al je gewerk.
    De groetjes....

• 01 Februari 2008 - 20:59

Oom Mari :

breng een paar van die mooie bloemen mee
    maar dat mag natuurlijk niet

veel plezier nog

• 01 Februari 2008 - 22:33

Roger Broks:

He Mannuh,
    De laatste uren in Kaapstad wat zeg ik in Zuid-Afrika.. en hiermee zit de vakantie erop, denk nog maar even terug aan alle hoogtepunten met een Zuid-Afrikaans pintje (of iets sterkers)Een zeer geslaagde vakantie waarin je veel van Zuid-Afrika hebt gezien ! Veel plezier nog en voor straks een fijne terugreis zie jullie zondag weer, ik moet natuurlijk goan zuipu !! Groeten Roger Broks