Struisvogel gereden.... - Reisverslag uit Oudtshoorn, Zuid-Afrika van Joël Broks - WaarBenJij.nu Struisvogel gereden.... - Reisverslag uit Oudtshoorn, Zuid-Afrika van Joël Broks - WaarBenJij.nu

Struisvogel gereden....

Door: joelbroks

Blijf op de hoogte en volg Joël

29 Januari 2008 | Zuid-Afrika, Oudtshoorn

Vanmorgen was het wel mooi weer toen we wakker werden...
Ontbeten lekker buiten, en om 9 uur waren we onderweg naar Oudtshoorn.
Het was gelukkig maar ongeveer 2 uur rijden, eitje voor ons...
We gingen eerst naar een Ostrich Farm ( struisvogelboerderij)waar vanalles over struisvogels vertelt werd en waar je er ook op kon rijden...
Dat heb ik ook gedaan , was wel mooi om te doen...
Na de middag zijn we naar een paar druipsteengrotten geweest, de Cango Caves , dit was ook wel mooi om te zien voor een uurtje, effe wat gedronken en daarna naar het hotel gegaan ,het Oudtshoorn Inn midden in Oudtshoorn, daar zijn we toen maar even aan het zwembad gaan liggen ,( ben er ook in geweest) wel lekker.( Foto's zijn helaas allemaal meer dan 2 MB, zal wel aan mijn lichaam liggen, dus.... )
Het is hier nu nog zo'n 30 graden dus op zich niets mis mee..
Zometeen gaan we eten in de stad denk ik , ziet er hier allemaal wel mooi uit, en gezellig ...
Morgen gaan we beginnen aan onze laatste grote etappe naar Stellenbosch, dit ligt tegen Kaapstad aan.. Daar nog een nachtje en nog 2 nachtjes in Kaapstad en dan zit het er al weer bijna op...
We zullen er daarom nog zeker een paar dagen van genieten en in Kaapstad is van alles te zien zoals we al van veel mensen hier hebben gehoord .
Hebben jullie thuis nog dingen die we beslist moeten gaan doen of zien laat het ons dan even weten!
Zo we gaan eten ...
Tot Morgen!!

• 29 Januari 2008 - 18:35

Ad En Mien:

hallo jongens,dat is wel lekker buiten ontbijten,Knysna is ook mooier zonder wolken. 'N FOCUS is toch iets comfortabeler als een struisvogel.de foto's zijn weer schitterend (kan niet anders) groetjes en geniet ervan doei!!!!!!