We've got him! - Reisverslag uit Hluhluwe, Zuid-Afrika van Joël Broks - WaarBenJij.nu We've got him! - Reisverslag uit Hluhluwe, Zuid-Afrika van Joël Broks - WaarBenJij.nu

We've got him!

Door: joelbroks

Blijf op de hoogte en volg Joël

22 Januari 2008 | Zuid-Afrika, Hluhluwe

Vanmorgen toen we de gordijnen open maakte was het nog steeds mistig en het regende een beetje..
Gaan ontbijten en om half 9 vertrokken , we wilde eerst naar de Royal Residence gaan kijken ( King of Zamunda, Coming to America ) maar daar mochten we niet binnen. Toen vertrokken naar de grens met Zuid Afrika bij Lavumisa, Stempeltje gehaald in het paspoort en om 12.00 waren we de grens over ..
Toen op weg naar Hluhluwe, om 14.00uur stonden we bij het Hluhluwe/ Umfolozi park , Daar wat rond gereden en toen opeens , WE\'VE GOT HIM! nummer 2 van de Big 5 , de neushoorn!!,
(Foto\'s van de neushhorn konden we niet plaatsen waren allemaal 2,25 MB, 2,0 MB is maximaal) nog wat giraffen , zebra\'s gezien
Toen begon onze dagelijkse zoektocht naar het hotel weer , aan verschillende mensen gevraagd en na een gravelweg van zo\'n 8 km eindelijk gevonden, we wilde bijna omdraaien..
Maar de moeite meer dan waard, mooi hotel niks mis mee..
We gaan nu eten... Groetjes tot morgen..

• 22 Januari 2008 - 18:14

Brad:

He Joel en Remi
    Mooi um te zien da gu ut goo noar ouwe zin het. Skon fotos en um mooi verslag.
    Ik goa now effu noar ouw bruur toe en dan gauw noar mennun todden hoop, dur zen ok mensu die gwoon moetu weruku. Nie iedereen kan gwoon un bietje rond riju.
    Tot gauw.

Houje.
    Brokske

• 22 Januari 2008 - 19:01

Ad En Mien:

hoi Joël en Remi,
    hartstikke mooie geschreven stukjes(je lijkt wel een journalist)heel boeiend en samen met de foto\'s een compleet beeld.Ook graag een foto van de \'navigator\' . Groetjes en tot \"horens\"

• 22 Januari 2008 - 19:20

Ireen:

hoi remi en joel ik lees wel dat jullie het goed naar jullie zin hebben wij wensen jullie nog veel plezier en tot gauw groetjes je zusje en mark

• 22 Januari 2008 - 20:49

Roger Broks :

(ook uit Coming to America) he has got his own money, heeeeeeeee\'s rich!, was je bij de filmlokatie ? the kingdom of Zamunda.. Aan de foto\'s te zien zul je je köpke wel houwu !, toch makkelijk die Zuid-Afrikaanse keuken, tis net of ge in Veghel aan het eten bent met een restaurant met de M van Makkelijk of sMakelijk. Groeten aan Akeem en Semmi als je hun nog tegen komt.. tot morgen Roger

• 22 Januari 2008 - 22:10

Marcel En Corine:

ha joel en remi,

kei gaaf om jullie foto\'s zien, zo te zien maken jullie het heel goed, en ben eigenlijk toch wel jaloers maar wij zijn weer terug in het natte en winderige nederland. Nog heel veel plezier en we volgen je via je eigen computer want de onze staat bij kuipers.

groetjes marcel en corine