Sloewiesloewie ( Hluhluwe ) - Reisverslag uit Hluhluwe, Zuid-Afrika van Joël Broks - WaarBenJij.nu Sloewiesloewie ( Hluhluwe ) - Reisverslag uit Hluhluwe, Zuid-Afrika van Joël Broks - WaarBenJij.nu

Sloewiesloewie ( Hluhluwe )

Door: joelbroks

Blijf op de hoogte en volg Joël

23 Januari 2008 | Zuid-Afrika, Hluhluwe

Alweer vroeg uit de veren , om 5.30 uur stond de jeep al klaar met de chauffeur voor de game-drive, Veerna ( Veurna ) was de chauffeur , mister-guide...
We gingen naar een sunset game-drive in het 2000 hectare grote Zula Nyala Safari Lodge, 4 van de Big 5 ZOUDEN ER MOETEN zitten, slechts 1 was het resultaat namelijk de neushoorn , 3 stuks welgeteld.
Wat giraffen, zebra's en nijlpaarden gezien, alleen de olifanten konden we niet vinden..( hadden we toch al gezien in het Krugerpark)
Om 9.00 uur waren we terug bij ons hotel, ontbeten en toen zijn we geld wezen wisselen, nou dat houdt meer in dan de grens oversteken...
op weg gegaan naar de St.Lucia Wetlands, daar met de Advantage boot naar krokodillen en nijlpaarden wezen kijken, wel mooi...
Ook zijn we daarna nog verder gereden naar Cape Vidal , dit is aan de Indische oceaan...
Nu zijn we weer terug in ons hotel, gaan we dadelijk lekker UITeten bij KFC!!
Groeten vanuit een heet (35gr.) Zuid - Afrika.

• 23 Januari 2008 - 16:49

Kevin:

heey grote neef, alles goed daar en kun je het nog wel volhouden zo haha. hier gaat ook alles goed we hebben NOG geen problemen gehad, maar ja ik volg de site iedere dag het is ook kei skon om te zien hoe het er daar uit ziet maar het zal in het echt nog wel veel mooier zijn.veel plezier nog een tot snel PS de comma's en de punten staan net goed maar ik heb het geprobeert haha dat zul je wel snappen

• 23 Januari 2008 - 17:29

Joke En Ad:

prachtig mooi wij zijn jaloers
    groetjes.

• 23 Januari 2008 - 18:20

Martien En Els:

Hoi Remi en Joel
    Super om jullie zo te volgen de foto's zijn mooi.
    Groetjes en geniet ervan

• 23 Januari 2008 - 19:53

Wendy, Rob En Femke:

Ha die Remi en Joel.
    Hartstikke leuk om te zien wat een geweldige vakantie jullie hebben. De foto's zijn heel mooi. Veel plezier nog.
    Groetjes uit Hapert (gewoon Nederland @!)

• 24 Januari 2008 - 10:41

A. En A. Den Ouden:

Beste Joel en vriend.

Leuk om te horen dat je het goed naar je zin hebt in afrika. Gisteren was je moeder bij mij op de koffie en vertelde dat je alweer een week in zuid afrika bent, wat gaat het toch snel als je thuis achter blijft . Leuke fotos en wij hopen dat jullie nog veel meer leuke dingen zien en tegenkomen want afrika is een geweldig land om vakantie te vieren. Stuur maar eens en beetje zon naar hier wanr hier is het alleen maar regen , niks aan . Nog heel veel plezier en wij zien je snel weer .
    Andre en Ans

• 24 Januari 2008 - 12:35

Henriette:

hoi remie en joel
    hier een berichtje uit nederland
    alles goed daar zo te zien hebben jullie het wel naar je zin ik heb nog geen tijgers gezien zijn die daar niet toch naar artis geniet er van je moet zo weer naar huis groetjes tanta jet ome ad
    veel plezier wij volgen jullie
    doeiiiiiii

• 24 Januari 2008 - 14:31

Joël En Remi:

wat een mooie foto's heb je toch.
    geniet maar van jullie vakantie.
    we horen de verhalen wel als je
    terug bent.

groetjes van sjaan en piet.

• 24 Januari 2008 - 15:08

Chantal Smetsers:

ha Joel,

Zit ik rond te kijken op " waar ben jij nu " en wie kom ik tegen, Jou!!

Fijne vakantie en geniet ervan.
    Ik hoor later wel hoe het is geweest.

Groetjes Chantal

• 26 Januari 2008 - 14:29

Dinja:

He kerels, leuk joh zo'n site. Jullie hebben natuurlijk een supergave vakantie.
    Jammer dat ik niet mee mocht in jou koffer Remi. Pas ik toch niet in! Nou nog heel veel plezier deze week. En laat je niet door een tijger opeten hoor!!!.
    De groetjes van Dinja, Henk, Jordy Sharon en Britt.