Great!! - Reisverslag uit Fortuna, Costa Rica van Joël Broks - WaarBenJij.nu Great!! - Reisverslag uit Fortuna, Costa Rica van Joël Broks - WaarBenJij.nu

Great!!

Door: joelbroks

Blijf op de hoogte en volg Joël

31 Januari 2010 | Costa Rica, Fortuna

Gisteren bij aankomst gekeken wat er aan excursie´s weer geboekt kon worden, we wilden wel iets doen , maar liefst niet weer een wandeling of zo iets...
We kozen voor Quad (ATV) de prijs was in eerste instantie 80 dollar voor 2 en half uur , vond ik wat veel zei ik , 70 dan ??, nog te veel, uiteindelijk 60 dollar betaald (inclusief fooi!!)
Vanmorgen werden we wel al om 7.15 uur opgehaald , Kevin was onze gids, een echte Amerikaan met een groot ´Great en Wow´ gehalte, wel mooi!!
We waren gelukkig maar met z´n drieën, zo kon er mooi vlot worden doorgereden.
We reden door beekjes en door bossen en op gravelwegen,onderweg ook nog een toucan gezien, echt GREAT!! en Wow ook !!
Helaas lag de vulkaan in de wolken...
Vanmiddag hebben we eigenlijk niet zo heel veel gedaan , ff door het centrum van La Fortuna gewandeld en frietjes gegeten bij de BK want het is toch zondag ...
Daarna hebben we bij ons hotel even in een termaal bad gezeten , ook wel lekker!!
Ook hebben we hier nog een beetje rondgereden en onderweg nog dracaena´s , crotons en ananassen gezien, ook wel mooi hele velden vol !!
Zometeen gaan even nog wat eten en morgen gaan we weer verder , tenzij we natuurlijk ingesneeuwd zijn ( zal wel niet , haha )

¡Hasta Mañana!

• 01 Februari 2010 - 06:37

Ad En Mien:

joël en Remi,dat je zo ver van huis nog een crosbaan kunt vinden![wow]veel plezier nog,groetjes....

• 01 Februari 2010 - 13:41

Andre En Ans:

Hoi joel,
    Weer een super reis en mooie foto's.
    Je bent weer heerlijk aan het genieten ,blijf dat nog maar even doen voor je het weet zit je hier met je gat weer in het dicht besneeuwde wijbosch. Groeten van Andre en Ans

• 01 Februari 2010 - 21:40

Roger Broks:

Het lijkt wel Azië met 2 van die Buddha's in het water..geintje..Bijna aan het einde van de reis, veel gezien en meegemaakt ! Groeten en tot snel. Roger Broks

• 02 Februari 2010 - 20:32

Sjaan En Piet:

Wat een indrukwekkende reis en zo vlug voorbij maar jullie hebben wel enorm genoten zo te zien.
    Wij wensen jullie een hele goede terugreis.
    Groetjes.