Nice view!! - Reisverslag uit Fortuna, Costa Rica van Joël Broks - WaarBenJij.nu Nice view!! - Reisverslag uit Fortuna, Costa Rica van Joël Broks - WaarBenJij.nu

Nice view!!

Door: joelbroks

Blijf op de hoogte en volg Joël

30 Januari 2010 | Costa Rica, Fortuna

Vanochtend al weer vroeg vertrokken, het weer in Monteverde was mooi toen we weg gingen, niet zo als gisteren met zo veel wind.
Op advies van de receptie van het hotel reden we richting Tilaran, zo'n 35 km onverharde weg , deze was gelukkig niet zo slecht als van waar we gekomen waren.
Het vervolg van de weg was wel verhard, tenminste grotendeels, het kan hier zo maar gebeuren dat je in een mooie goede weg in eens een gat hebt van een halve meter doorsnee, net zo makkelijk!!
Vanaf de plaats Tilaran rijdt je rond het Lago de Arenal(meer], mooi slingerwegje en steeds een mooi uitzicht, heel mooi!!
Wat hier heel erg op valt is dat er erg veel huizen te koop staan, heel veel hele mooie,compleet met hangmat ...
Na zo'n 100 km zien we dan eindelijk de Vulkaan, de Arenal , door de bomen tevoorschijn komen, eerst nog helemaal in de wolken , later wordt deze helemaal zichtbaar, mooi om te zien dat er rook uit komt.
Alvast wat foto's gemaakt en toen maar weer verder gereden naar ons hotel,Arenal Paraiso, ook dit ziet er weer supermooi uit, mooie kamer,douche, airco , een eigen parkeerplaats en uitzicht op de vulkaan , what a NICE VIEW!!!
's Middags zijn we nog even naar de Catarata de Rio fortuna, waterval, geweest,zo'n kleine 500 trappen naar beneden, pffff.. en je moest natuurlijk ook nog terug !!PFFFF..!!!
Remi moest natuurlijk nu ook zwemmen, maar jammer genoeg was het nogal kkkou, toen heb ik maar even bedankt !!
Een half uur geleden, om 18.30 uur zijn we nog even naar de Observations point van de vulkaan gereden of we misschien wat Lava naar beneden zagen komen, niks dus , helaas !!
Morgen proberen we het weer!!

Hasta manana!

• 31 Januari 2010 - 08:44

Ad En Joke:

verrekkus mooi joel
    ge zut host door bleiven
    groetjes ok on remi

• 31 Januari 2010 - 09:26

Rien En Dinie.:

Mooi daar hoor hier licht een pak sneeuw.nog veel plezier het is zo weer om.groetjes sam sam . Rien Dinie.

• 31 Januari 2010 - 19:01

Piet En Sjaan:

Hoi boy's.
    Jullie kunnen het daar wel hebben zo te zien.
    Hele mooie foto's allemaal dus geniet nog maar.
    Denk niet dat het een probleem is.
    Groetjes.

• 31 Januari 2010 - 19:20

Brad En Martine:

Wennig! Echt skon! En dan al die mooie foto's, wow! Geniet er nog van, dan gaan wij nog verder met sneeuwballen gooien! ha, ha
    Haje

• 31 Januari 2010 - 19:37

Jurgen & Yvonne:

Niet te geloven wat je allemaal in 14 dagen kunt zien!! Jullie gaan echt van de ene mooie ervaring naar de andere, geniet ervan !!
    Groeten uit het zonnige Heeswijk!
    Hasta Banana (ok lekker)