Un dia mucho caliente... - Reisverslag uit Dominical, Costa Rica van Joël Broks - WaarBenJij.nu Un dia mucho caliente... - Reisverslag uit Dominical, Costa Rica van Joël Broks - WaarBenJij.nu

Un dia mucho caliente...

Door: joelbroks

Blijf op de hoogte en volg Joël

26 Januari 2010 | Costa Rica, Dominical

Gisteren toen we naar bed wilde gaan was het nog zo warm dat het zweet zo van je lijf af liep, echt niet normaal !!
Maar ja , we zullen maar niet klagen want in Nederland vriest het op het moment 10 graden zien we zojuist, dus ons hoor je niet meer !!
Vandaag hadden we een boottrip geboekt , op zee, Whalewatching en snorkelen, om 8 uur werden we opgehaald.
We vertrokken vanuit Uvita waar het Ballena Marine park ligt.
Op de boot zaten we met 11 mensen , en jawel hoor 8 NEDERLANDERS!!
WEL gezellig hoor maar je snapt toch niet hoe het kan !
Eerst een flink stuk noordelijker gevaren en een tijd gewacht , en eindelijk zagen we ze dan op afstand , nog een tijd gewacht en toen van kort bij , ECHT supermooi!!
Walvissen van ongeveer 10 meter lang en van zo´n 7000kg zwaar op 20 meter van de boot , heel erg mooi!!
Daarna zijn we een stuk zuidelijker gevaren en zijn gaan snorkelen, dat was wel lekker ter verkoeling maar het koraal en vissen viel wat tegen.
Op de terugweg zijn we nog via ´Ventana Cave´ gevaren , ook wel apart!
Toen we terug waren van het tripje , zijn we nog even naar een waterval geweest in de buurt van CoronadoBay.
Wel een hele kleine , maar wel mooi, en ik ben er zelfs even in geweest,wel lekker voor de afkoeling !!
We zijn daar zojuist van terug,zometeen nog even wat eten en weer een dag bijna om !!
Morgen hebben we een kleine verplaatsing , 37 km naar Manuel Antonio!!

¡Hasta Mañana!

• 27 Januari 2010 - 07:55

Ad En Mien:

Hoi jongens dat ziet er heel goed uit,maar ik heb ooit iemand horen zeggen dat het water voor de vissen is!!maar nood breekt wet. groetjes....

• 27 Januari 2010 - 14:16

Ad En Joke:

zo tezien is alles goed,
    mooie fotos
    nog veel plezier
    groetjes .

• 27 Januari 2010 - 17:50

Marcel:

hoi joel en remi,

het ziet er leuk uit ik snap alleen niet waarom julie ons niet mee gevraagd hebben want wij missen hier nog steeds niets groetjes marcel en corine en nog heel veel plezier

• 27 Januari 2010 - 19:27

Sjaan En Piet.:

Wat een foto's en wat een water maar vooral wat een weer vergeleken met hier daar ben ik heel jaloers op.
    Goed te zien dat jullie je niet vervelen en hier ook niet missen.
    Groetjes.