The Red eye Frog... - Reisverslag uit Manuel Antonio, Costa Rica van Joël Broks - WaarBenJij.nu The Red eye Frog... - Reisverslag uit Manuel Antonio, Costa Rica van Joël Broks - WaarBenJij.nu

The Red eye Frog...

Door: joelbroks

Blijf op de hoogte en volg Joël

27 Januari 2010 | Costa Rica, Manuel Antonio

Vanochtend alweer vroeg vertrokken, het was gelukkig maar een 40 km naar Manual Antonio.
We wilden vandaag eigenlijk niet te veel doen, maar dat kan soms toch anders lopen bleek wel .
In Manuel Antonio hebben wij het Si Como No Hotel, echt superdeluxe !!mooie kamer , mooie douche, en airco op de kamer, des lekker!!
Tegenover het hotel is een Butterfly Garden, waar wij gratis in konden, heel veel vlinders in allerlei verschillende kleuren , ook hele mooie grote blauwe , maar die waren wat lastig fotograferen...
Daarna zijn we met de auto naar beneden gereden , naar het strand, ff wat gegeten , tis hier heel amerikaans wordt door iedereen gezegt dus dat moet je je ook in de eetgewoonte aanpassen....
Dus dat hebben wij ook gedaan ...
Ook kun je hier op de zee jetskien, ook altijd mooi!!
Supermooi zelfs, en supersnel!!!
Om half 6 hadden we een Night walk tour, we gingen op zoek naar the Red eye frog ,onze gids Vivianne wist er wel veel van te vertellen ,heel mooi om te horen , en wel heel knap dat je in zo'n pikke donker bos zo veel gevonden kunt krijgen , echt de moeite waard!!!
We hadden ook de Red eye frog gevonden, een kikker van zo'n 7 cm groot !
Zojuist nog maar even wezen eten aan het strand, klinkt vervelend hé?

Morgen gaan we naar Monteverde, zo'n 200 km naar het noorden, dan hebben we tenminste wat te doen !!!

Hasta Manana!

• 28 Januari 2010 - 06:47

Ad En Mien:

Hoi Joël en Remi mooie foto's, zo te zien genieten jullie er geweldig van.groetjes....

• 28 Januari 2010 - 07:54

Rien En Dinie.:

Mooi hoor die vlinders.
    Geniet er maar van .
    Groetjes Rien en Dinie.

• 28 Januari 2010 - 18:56

Wil De Laat:

hoi Joël,ik zie weinig vrouw volk op de fotos,zen die daar geen?fotos zijn mooi,geniet er nog maar van,ik trotseer de sneeuw en regen,en hagelbuien wel.
    groeten willemke de laat,vanuit het koude schijndel

• 28 Januari 2010 - 20:53

Roger Broks:

Mooie foto's, ziet er heel relaxed uit.. beetje autorijden, beetje jetskieen, beetje eten en drinken, natuur bekijken.. iemand moet het doen, toch? Geniet er nog maar van, ik wil niet vervelend doen maar over een week is het ineens +- 25 graden kouder.. Groeten Roger